Upozorňujeme zákazníky, že z důvodu dovolené u prodejců retro-darky a Cedule-Cedulky ve dnech 15.- 21.8.2022 budou jejich objednávky zpracovávány až následující týden. Děkujeme za pochopení.
Upozorňujeme zákazníky, že z důvodů dovolených může u některých objednávek dojít k prodlení při doručení. Děkujeme za pochopení.

Popron.cz Průvodce vesmírem 5 v 1

Značka: prodejce neuvedl

Popron.cz Průvodce vesmírem 5 v 1

Popis produktu

Údaje v reálném čase

Prohlédněte si aktuální polohu nebeských objektů, hvězd a planet. Cestujte v čase do budoucnosti nebo minulosti a podívejte se na rozpoložení hvězd v čase, kdy jste se narodili.

3D modely

Objevte kouzlo vesmíru a 3D modelu sluneční soustavy, planet a hvězd, který čerpá data přímo z NASA. Objevte více než 100 000 viditelných objektů na obloze.

Noční obloha

Sledujte vesmírné představení souhvězdí a hvězdy na noční obloze v reálném čase z místa, kde zrovna stojíte.

Virtuální realita

Objevte vesmír se spolehlivými kartonovými brýlemi. Zažijte pocit letu napříč sluneční soustavou, nahlédněte do vesmírné stanice ISS nebo přeleťte přes Zemi nebo Mars na nízkém orbitu.

Fantastický vesmírný zážitek

Staňte se na chvíli astronautem a projděte se kolem přistávacího místa mise Apollo 11 nebo Curiosity rover.

Staňte se na okamžik součástí vesmíru

• +10 milionů uživatelů po celém světě

• +310 00  uživatelů měsíčně

• +84 000 pozitivních hodnocení

• +152 zemí

Intenzivní vesmírný zážitek

Perfektní nápad na dárek pro děti a fanoušky vesmíru a sluneční soustavy.

Planetární systém primárně navržený pro účely výuky a poznávání vesmíru a sluneční soustavy velmi interaktivním způsobem. Používaný v planetáriíích a školách po celém světě.

Změňte svůj chytrý telefon nebo počítač na okno do vesmíru a dotkněte se planet a hvězd. Nechte se vtáhnout do tajů naší slu

Zobrazit více

Detaily produktu

Výrobce Popron.cz
UCPS kód 3738617
UPC kód (EAN) 8588006854329
Pozice v kategorii 4. (v Živé a vzdělávací sady)
Pozice v kategorii 1167. (v Hračky, papírnictví a modelářství)

Dotazy na produkt

Prodávejte a vydělávejte s námi

Chci se stát partnerem

O Merchant market

Budoucnost nakupování je na marketplace memark.cz. Chcete-li jako prodejce udržet krok s dobou a navýšit své prodeje, je čas dát šanci marketplace a začít prodávat s ostatními prodejci pod jednou střechou na memark.cz!

Memark | © 2022