• Úvod
  •  » 
  • smazáno
  •  » 
  • Často pokládané otázky
  •  » 
  • smazáno
  •  » 
  • Často pokládané otázky

Prodejce smazáno - Často pokládané otázky

Název firmy: smazáno
IČ: 1111111111
DIČ:
Prodejce není plátce DPH.
a

Fakturační adresa
a
a
11111
CZ

Adresa pro vrácení zboží
AMOCAR s.r.o.
Nová 1005/20
Odry
74235
CZ

Pro konverzaci s prodejcem je třeba se přihlásit.

Dobrý den, velice mně zaujal Váš nabízený sortiment. Chtěl bych se přesto zeptat na zkušenosti, kam mizí karbon při čištění – nedostane se část toho i do válců a pod. O účinku přípravku nepochybuji, ale mám obavy totiž z toho, aby to tam pak nenadělalo rýhy a nebyla to nejlepší cesta pro zadření motoru.
Karbonové (uhlovodíkové) úsady se vlivem chemicko-technické reakce rozloží na uhlík a vodík, které v plynném skupenství odcházejí bezpečně výfukovým systémem. Při čemž funkční látka PEA reaguje i ve výfukovém prostoru a katalyzátoru. Nemusíte mít vůbec žádný strach o zanesení jakékoliv části systému.

Dobrý den, mám motor VW, který má najeto 317.000 km a rád bych si nechal udělat kompletní dekarbonizaci, pokud je to u takto ojetého motoru ještě vhodné.
Pokud má motor normální spotřebu oleje, tak není problém udělat dekarbonizaci i u motoru přes 400.000 km. Výsledek bude velmi znatelný. Pokud motor vykazuje velké mechanické opotřebení, tak již dekarbonizace na zlepšení parametrů nebude mít velký vliv.

Dobrý den, musí se po dekarbonizaci spalovacího prostoru měnit motorový olej?
Jelikož se úsady mění v plynné skupenství a bezpečně odcházejí výfukovým systémem, tak není nutné dělat po dekarbonizaci spalovacího prostoru výměnu motorového oleje. Toto neplatí u dekarbonizace sacího systému naftových motorů, zde je velké množství úsad a spolu s touto dekarbonizací se provádí i servis olejového prostoru, takže je ideální naplánovat dekarbonizaci na termín výměny motorového oleje.

Nemůže při dekarbonizaci dojít k zanesení katalyzátoru nebo filtru pevných částic?
Účinná patentovaná látka PEA je nehořlavá a její účinek na karbonové úsady je i v celém výfukovém systému, takže dochází k odstranění určitého množství úsad i z katalyzátoru, lambda sondy a filtru pevných částic.

Jaká je cena profesionální dekarbonizace spalovacího prostoru?
Obecná cena se nedá stanovit, jelikož se cena stanovuje dle druhu provedeného servisu (benzín, nafta, sací trakt, EGR, spalovací prostor…) rozmezí je 1500 – 4500 Kč. Přesnou cenu zjistíte přímo ve Vaší nejbližší autorizované provozovně, kterou můžete najít na našich stránkách v sekci Hledej servis BG. Tento velmi účinný servis je na cca 50 000 km.

Dobrý den, rád bych nechal vůz projít dekarbonizaci. Musím k vám nebo si jej mohu udělat sám?
Dobrý den, jsou dvě cesty, které můžete podstoupit.

  1. Dekarbonizace v nějakém našem autorizovaném servisu, který si vyberete (www.bgcare.cz, Hledej BG servis). Tento servis se provádí přístrojem a nemůžete ho sám aplikovat. Obsahuje celý systém motoru včetně sacího systému.
  2. Kompletní dekarbonizace – balíček produktů k dekarbonizaci motoru, vyjma sacího traktu. Tento balíček můžete zakoupit a dekarbonizaci udělat sám. Více info na výhodné sety.

Jak časově náročný je servis dekarbonizace?
Kompletní dekarbonizace trvá 60-90 minut dle druhu prováděného servisu.

Zajímá mne, zda ručně mechanicky provedená dekarbonizace za cca 6000 Kč se kvalitativně liší od metody BG?
Hlavní rozdíl v naší profesionální technologii je, že systém nebude mechanicky čištěn a namáhán. To znamená, že nedojde k možné kontaminaci a mechanickému poškození. Speciální chemie BG se aplikuje za chodu motoru, takže se dostane i do míst, kde není šance jí mechanicky odstranit. Patentovaná syntetická látka PEA je nehořlavá a dokáže i za velmi vysokých teplot měnit uhlovodíkové úsady z pevného skupenství na plynné. Tento systém se provozuje již více než 40 let. V ČR působíme již do roku 2000 a výsledky jsou více než velmi dobré. Myslím, že není efektivnější způsob na odstraňování karbonových úsad.

Stačí pouze použít BG 44 (208) nebo je potřeba před používáním provést dekarbonizaci pomocí ostatních přípravků, které se zaměřují na jednotlivé části spalovacího systému?
Pokud má auto najeto 70.000 km a více, tak je samozřejmě lepší a efektivnější provést profesionální dekarbonizaci a následně již jen přidávat 1x za 15000 km BG 44K do nádrže nebo používat balíček KOMPLETNÍ DEKARBONIZACE. Výsledek je velmi znatelný. Pokud nechcete absolvovat profesionální dekarbonizaci, můžete dojít k cestě postupně pomocí balíčku KOMPLETNÍ DEKARBONIZACE, ale tento servis neobsahuje sací systém. Ten je možné dělat jen v autorizované provozovně.

Mne by zajímalo, zda v případě, že mám v motoru někde "netěsnosti", nejspíš ve ventilovém vedení, nedojde ke zvýšení spotřeby oleje po dekarbonizaci tím, že se vše vyčistí a vůle budou ještě vyšší.
Karbon jako takový nic neutěsňuje a působí abrazivně, takže jeho odstraněním se funkce motoru zlepší. Je nutné brát v potaz, že BG Dekarbonizace je preventivním servisem a nedokáže dělat zázraky, takže motor, který již je mechanicky poškozen, není schopno nic zachránit. Pravidelné používání přípravků BG zabráníte vzniku opotřebení a hromadění úsad.

Mám na autě Volvo 2,5 TDi po 360.000 km nízký výkon motoru, auto netáhne. Pomůže dekarbonizace?
Snížení výkonu a tahu jsou obvyklé znaky zakarbonovaného motoru. Úsady na pístu mění kompresní poměr motoru, na ventilech a kroužcích se snižují kompresní tlaky a na vstřikovačích omezují distribuci paliva do spalovacího prostoru a tím snižují dynamiku motoru. Pokud je jinak spotřeba oleje na normální úrovni, tak dekarbonizace by měla být velmi znatelná.

Memark | © 2024

Poski.com Poski.com s.r.o.